Stała opieka serwisowa jest rozwiązaniem przeznaczonym głównie dla firm i instytucji. Polega na przejęciu odpowiedzialności za poprawne i bezawaryjne działanie infrastruktury informatycznej przez nasz zespół. Firmy które korzystają z tego typu rozwiązań nie muszą martwić się o działanie infrastruktury IT a co za tym idzie mogą swą uwagę skupić na celach biznesowych w firmie. Płatność ustalona jest indywidualnie na stałym poziomie w formie abonamentu miesięcznego. W większości przypadków serwis sprzętu odbywa się w siedzibie firmy klienta. Gdy usunięcie usterki staje się jednak czasochłonne zadbamy o sprzęt zastępczy na czas awarii. Dojazd do siedziby klienta jest zawsze gratis.
Nasze działanie sprowadza się do:
Okresowych konserwacji/aktualizacji
Stałego monitorowania urządzeń sieciowych i serwerów
Okresowego audyt oprogramowania
Najkrótszego czasu reakcji na zgłoszenie awarii
Obejmujący usługi w trybie nagłej potrzeby. Serwis taki jest jednorazowy i płatność ustalona jest za jednostki godzinowe, lub też za rodzaj wykonanej pracy. Ten typ oferty serwisowej kierowany jest szczególnie do klientów indywidualnych jak i mikro firm gdzie nie jest potrzebna stała opieka na sprzętem informatycznym. W większości przypadków serwis sprzętu odbywa się w siedzibie firmy klienta. W nielicznych przypadkach gdy zaistnieje potrzeba użycia specjalistycznego sprzętu,będzie wykonywany w naszej siedzibie w Oławie.Czas reakcji oraz cena ustalana jest indywidualnie i zawsze dopasowana do potrzeb/budżetu klienta. Dojazd do miejsca zgłoszenia usterki/awarii w obrębie do 30km od Oławy jest gratis. Powyżej tej odległości cena dojazdu ustalana jest na poziomie indywidualnym.
Przed rozpoczęciem współpracy przeprowadzany jest audyt posiadanego przez daną firmę sprzętu informatycznego. Na tej podstawie opracowywany jest plan prac, które powinny być zrealizowane w pierwszej kolejności i pozwala na zaprezentowanie kolejnych etapów modernizacji sprzętu i oprogramowania oraz pozwala na dokładną wycenę pakietu.